НУШ онлайн: від теорії до практики. Освітній апгрейд — учимося творити по-новому

Сьогодні, 28.10.2025 р., в Ліцеї багатопрофільному міста Сівєрськодонецька відбувся методичний семінар «НУШ онлайн: від теорії до практики», що став майданчиком професійного зростання, творчості та партнерства педагогів.

Підготовка семінару розпочалася з опитування серед учителів, тому програма заходу була створена на основі їхніх реальних запитів і потреб.

Семінар пройшов за принципами Нової української школи —від взаємодії до підтримки, від співпраці до натхнення.

Під час семінару досліджувалися такі теми:

  • Організація зворотного зв’язку в онлайн-навчанні: цифрові інструменти.

Як підтримувати ефективну комунікацію між учителем і учнем у дистанційному форматі.

  • Гейміфікація комунікативних завдань через Kahoot! та інші інструменти.

Як гра допомагає перетворити навчання на захопливий процес.

  • Розвиток критичного мислення та навичок розв’язання проблем через створення й аналіз моделей. Як формувати компетентності XXI століття через дослідницьку діяльність.
  • Формування критичного мислення та емоційного інтелекту.

Як навчити учнів мислити, розуміти, співчувати й взаємодіяти.

  • Безпечне освітнє середовище в умовах дистанційного навчання.

Виступи соціального педагога та практичного психолога були присвячені профілактиці перевтоми, тривожності та цифрового вигорання. Соціальний педагог розкрила нові загрози Штучного Інтелекту: від Deepfake-маніпуляцій та автоматизованого грумінгу до емоційної залежності та втрати навичок. Це наш новий фронт роботи.

Під час заходу педагоги активно працювали на інтерактивних платформах Mentimeter,   Padlet, LearningApps, NotebookLM, створювали власні цифрові вправи, моделі й методичні кейси для уроків НУШ. Семінар став простором живого спілкування, взаємного навчання й підтримки.

Ключові меседжі семінару:

  • Інтегруй технології з педагогікою серця.
  • Формувальне оцінювання — це навчання для зростання.
  • Безпечне середовище — запорука якісної освіти.

       Завершальним акордом стали слова психолога: “Учитель, який у гармонії із собою, завжди створює безпечний простір для інших.”

Семінар став доказом того, що навіть на відстані ми можемо залишатися командою, яка вчиться, підтримує й надихає одне одного.