БАТЬКАМ

СПІЛКУЮЧИСЬ З ДІТЬМИ, НЕОБХІДНО ЧАСТІШЕ НАГАДУВАТИ СОБІ:

(за Г. Чепменом та Р. Кемпбелом)

  1. Перед нами діти.
  2. Вони поводять себе як діти.
  3. Буває, що їхня поведінка діє нам на нерви.
  4. Якщо ми виконуємо свої батьківські обов’язки і любимо дітей, незважаючи на їхні витівки, вони, коли подорослішають, виправляються.
  5. Якщо дитина повинна догодити мені, щоб заслужити любов, якщо моя любов умовна, дитина її не відчує. Тоді вона втрачає впевненість у собі й нездатна правильно оцінити власні вчинки, а значить, не може контролювати їх, поводитись більш зріло.
  6. Якщо перш, ніж заслужити любов, діти повинні стати такими, якими ми хочемо їх бачити, вони стануть невпевненими у собі: «скільки не намагайся – вимоги надто високі». А в результаті – невпевненість, тривожність, занижена самооцінка та озлобленість.
  7. Якщо ми любимо їх, не дивлячись ні на що, вони завжди зможуть контролювати свою поведінку й не піддаватися тривозі.

Как вести себя вовремя екзаменов детей

  • поддерживайте ребёнка и внушайте ему мысль, что количество баллов не является точным измерением его возможностей
  • не повышайте тревожность ребёнка, ему обязательно передадутся ваши волнения
  • подбадривайте детей и поднимайте их самооценку
  • следите, чтобы ребёнок не переутомился
  • проведите тренировку по тестовым заданиям и научите ребёнка правильно распределять время
  • обеспечьте комфортные условия для подготовки
  • верьте в возможности своих детей!