14 листопада 2018 року на базі Сєвєродонецького багатопрофільного ліцею було проведено міський семінар для директорів загальноосвітніх та позашкільних закладів освіти. Колектив ліцею презентував результати участі у регіональному експерименті з теми «Освітній простір ліцею як середовище розвитку інтелектуального потенціалу учасників навчально-виховного процесу».
Семінар складався з двох аспектів: теоретичного і практичного. Під час теоретичного аспекту завідувач СМЦ Князєва Л.А. проаналізувала результативність участі навчальних закладів Сєвєродонецька в. дослідно-експериментальній діяльності. О.А.Скурідіна, директор ліцею, освітила актуальність, перспективи, досягнення дослідно-експериментальної роботи для ліцею, охарактеризувала і труднощі, з якими зіткнувся заклад під час експерименту. С.Л.Карпенко, заступник директора ліцею, представила суть і проміжні результати дослідно-експериментальної діяльності колективу ліцею за 2014-2018 рр. Під час виступу була представлена Модель освітнього простору ліцею як в цілому так й окремі її компонети.
Практичний компонент семінару був спрямований на презентацію найбільш результативних форм організації ліцейського життя. М.Р.Рибнікова, голова кафедри технічних дисциплін ліцею, представила фрагмент позакласного заходу в межах тижня математичних дисциплін Фестиваль «Життя з роботами: реальність чи фантастика». Чмирьова Г.І., учитель математики ліцею, запросила учасників семінару на «Математичні читання», які проходять у ліцеї як відкрите засідання секції технічних дисциплін Наукового товариства ліцеїстів «Потенціал». Учасники семінару мали можливість бути присутніми на уроках, де вчителі ліцею демонстрували застосування інноваційних педагогічних технологій під час організації навчальної діяльності учнів. Так Прогуленко О.М., учитель фізики, під час фрагменту уроку «Закони постійного струму» в 11 класі, організувала групову роботу ліцеїстів з використанням ІКТ для розв’язання дослідницьких завдань за технологією навчання як дослідження. Марисняк Т.М., учитель української мови і літератури, під час уроку з теми «Філософські погляди Г.Сковороди. Невже філософ помилявся?!» організувала з дев’ятикласниками дискусію щодо сенсу життя й формули щастя за Сковородою й реаліями сучасності.Ларіонова О.М., учитель англійської мови, з учнями 10 класу провела урок-діалог з теми «Екологічні проблеми людства» із застосуванням прийомів технології формування критичного мислення. Практичний психолог ліцею Яворська М.А.під час психологічного тренінгу познайомила учасників семінару із техніками щодо формування базових навичок медіатора служби порозуміння закладу освіти. Бикова Р.Г., голова кафедри природничих дисциплін разом із загоном «ЕКОЛІЦ» презентували екологічний проект «Проблеми пластикових забруднень та шляхи їх подолання», який учні розробили в межах участі у Всеукраїнському екологічному конкурсі «Скажи: Пластику – НІ! Зеленому майбутньому – ТАК!». Завершував семінар фрагмент гри-симуляції Модель ООН (модеровані дебати з теми «Доступ до освіти»), який представили заступник директора з виховної роботи Солодка С.В.
Презентація досвіду багатопрофільного ліцею відбулася.