ІІ Модень ООН у ліцеї

24.10.2018, у День Організації Об’єднаних Націй, відбулася друга ліцейська Модель ООН. Модель ООН –це освітня ролева гра, в ході якої імітується засідання різних органів системи ООН. Її учасники виступають у ролі дипломатів, відтворюючи роботу Організації з дотриманням реальних правил процедури. Вони представляють різні країни й беруть участь в обговоренні поточних злободенних питань порядку денного в ООН.

Традиційно темами для розгляду на Моделях є впровадження Цілей сталого розвитку, яких на сьогодні дотримуються всі країни світу, встановлюють власні показники розвитку і включають17 цілей і 169 конкретних завдань.

Під час«засідання»Економічної та Соціальної Ради ліцеїсти-делегати з 19 країн світу розглядали та дискутували на тему «Доступ до освіти» у рамках дотримання 4 цілі сталого розвитку: Забезпечення всеохоплюючої і справедливої якісної освіти та заохочення можливості навчання впродовж усього життя для всіх.

У цьому році на посади Голови та Секретаря Генеральної Асамблеї були запрошені випускники ліцею 2018р. Топорко Олександра та Курилов Денис, які були учасниками першої «Моделі ООН в Луганській області». Вони чітко дотримувалися регламенту процедур, слідкували за адекватністю пропозицій та веденням дебатів.

Результатом плідних палких дебатів стало прийняття резолюції, яку було прийнято одноголосно. А в номінації «Кращий делегат» переміг учень 11-Б класу Карачев Ілля, делегат від Південної Кореї.

         Всі учасники не залишилися байдужими до заходу та з нетерпінням чекають зустрічей на новій Моделі ООН:

  • Перш за все хочу сказати, що було приємно підтримувати дебати своєю участю в них. З кожною новою темою дебатів ти починаєш більше пізнавати своїх співрозмовників, вчишся знаходити з ними спільну мову, дізнаєшся багато нового для себе з промови представника кожної країни. Признаюся, що з перших хвилин я вже почав захоплюватися грою, не дивлячись на те, що я брав участь і раніше в подібних «засіданнях». Незабутньою є і атмосфера проведення дебатів: все проходило в офіційній формі, з перевіркою кворуму та іншим. Таким чином ти починаєш відчувати себе справжнім делегатом своєї держави. Але потрібно і відпочивати! Чітко за встановленим графіком ми мали перерви на чай та обід. Навіть під час перерви учасники продовжували пізнавати одне одного, починали товаришувати, чи просто згадували веселі моменти з колишніх ігор (ті, хто вже брав участь у минулих роках). Взагалі, було дуже цікаво! Сподіваюся, що і в наступному році мене запросять на чергову Модель. Просто величезне «ДЯКУЮ»! – Іван Чухран,10-А (Бразилія)

 

  • Модель ООН – это хорошая возможность для меня получить опыт ведения дебатов, развить навыки«дипломатического» общения, умения отстоять свою точку зрения.Мне очень нравятся подобные мероприятия, поэтому я активно в них участвую.Помимо интеллектуального развития я также получил массу удовольствия от отличной компании и атмосферы, – Ізвьосткін Данило, 11-А (Україна)

 

  • Модель этого года была очень интересной и познавательной. Я узнал много нового о состоянии образования вразных странах. Особенно мне понравились выступления делегатов, которые были характерны своїм странам. Я с удовольствием буду принимать участие в следующей Модели, – Мова Вадим, 11-В (СаудівськаАравія)

 

– Прекрасно провела время. Мне очень понравилась подача и подготовка. Особенно приятно было пообщаться на тему образования с приглашенным волонтером из Нидерландов – FranciscaWestgeest. Спасибо большое всей команде, особенно выпускникам, – КулибкоДіана, 10-Б (Велика Британія)

 

– Мені дуже сподобалося брати участь у Моделі цього року. Наші засідання були схожі на справжні засідання Комітетів ООН. Був дуже суворий дрес-код: білий верх, чорний низ. Також можна було використовувати елементи національного вбрання. Ми вносили різні пропозиції, дебатували, приймали Резолюцію. Це все було дуже цікаво! Усе проходило у дружній атмосфері, – Колмичек Дар’я, 10-А (Молдова)