Карпенко Світлана Леонідівна зазначила актуальність даної теми в умовах сучасного реформування освіти та в межах участі в регіональному педагогічному експерименті, узагальнила теоретичні знання з питань компетентнісної освіти та ін.
Яворська Марина Анатоліївна за допомогою інтерактивних ігрових вправ ознайомила колектив з найбільш ефективними прийомами та техніками педагогічного спілкування в рамках професійної діяльності: техніки активного слухання, «Я-висловлювання», правил постановки питання та ефективного використання похвали, правила «Трьох 20 секунд». Було розглянуто важливість подолання бар’єрів у спілкуванні та ефективність використання гумору та оптимізму в спілкування з підлітками. Також колектив було ознайомлено з результатами та інтерпритацією попереднього психодіагностичного опитування по визначенню стилю педагогічного спілкування серед учителів та учнів ліцею. Під час заходу було створено психологічно комфортну атмосферу, що активізувало роботу колективу та сприяло досягненню задач семінару.